"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Иманжүсіп Құтпанұлы орта мектебі" коммуналдық мемелекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Иманжусупа Кутпанулы села Жибек жолы отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»;

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Коучинг

13.04.2018

Күні

Коуч: Аубакирова

Айзат Муратовна

Қатысқандар

Коучинг тақырыбы

 Сыни ойлауға

бағытталған тиімді стратегиялар.

Коучинг мақсаты (КМ):

Педагоктарды сыни ойлаудың өзіндік аспектісін меңгеруге дағдыландыру.

Аталмыш технологияны өзінің сабағында қолдана отырып, оқуышардың сыни ойлауын

қалыптастыру. Сыни ойлаудың негізгі аспектілерін, стратегияларын  меңгеріп, өзінің тәжрибесінде  тиімді қолдану.

Оқыту нәтижелері (мұғалімдердің тәжірибесіне қандай өзгерістер

енгізіледі)

Мұғалім технологияның стратегияларын  қолдану барысында, оқушылардың  сыни ойлауын дамытып, сабақ барысында ғана

емес, өмірде де ұшастырып қолдана білетініне көз жеткізу.

 

 

Жұмыс уақыты(Хронометраж)

 

Амандасу

 

 

Психологиялық хал-ахуал туғызу

 

Топқа бөлу

 

 

 

Жаңа тақырып

 

 

 

 

 

 

ЖИГСО-ІІ

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

 

 

 

«Екі түсіндірмелі күнделік» стратегиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Үш қадамды сұхбат» стратегиясы

 

 

 

 

 

 

БОНОНның алты қалпағы

 

 

 

 

 

«Шығу парағы» стратегиясы

 

 

 

 

 мин

 

 

 

1 мин

 

 

 

2 мин

 

 

2 мин

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

Коучинг барысы

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ресурстар

Коучингтың

тақырыбы мен мақсатымен

таныстырады

 

 

«Қыдырып қайтайық» атты әніне жағымды психологиялық

хал-ахуал туғызу

Жақсы көңіл-күймен сабақ барысына кірісуге ынталанады

Интеративті тақта

«Атом, молекула» ойыны арқылы топқа бөледі

Бірлесе отырып, топқа бөлінеді

 

Слайд жұмысы арқылы СТО стратегияларын таныстыру

Стартегиялармен жалпылама танысады

 

Мұғлімдерді 1-4 үй топтарына бөледі.

Мәтін не тапсырма тұтас оқылады немесе жекелей

оқылады. Әр жұмыс тобына эксперт парағы таратылады.

Сол номерлар арқылы 4 жұмыс тобын құрады. Эксперт

парақтары бойынша жауаптарын дәптерге жазады.

Эксперт парақтары

Мұғалімдерден

дәптердің бетін ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу

барысында мұғалімдер:

Әр оқушы мәтінмен

танысып, күнделікті толтырып біткен соң жұпта, топта талқылау

ұйымдастырылады. Жұмыс аяқталған кезде коуч қортыуға арналған сұрақтарды

қойып, жауап алады.

Әсер еткен жері.  Неге әсер етті? Себебі

 

 

 

 

 

Бөліктің оң жағына

мәтіндегі қаты әсер еткен тұстар жазылады.

Сол жағына әсер еткен

үзінділер жайлы пікір жазады. (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай,

қандай сұрақ бар т.б)

 

 

Слайдтағы м

мәтін

Үш адамнан топ құрады. Үш топқа «Заманауи білім

бағдарламасы» атты ортақ тақырып береді.

А-интервью алушы

В-интервью беруші

С-хатшы

А В-ға сұрақ

қояды, С жазып отырады.

В С-ға сұрақ

қояды. А жазып отырады.

С А-ға сұрақ

қояды, В жазып отырады.

 

 

 

 

 

Ойлануға арналған тапсырма береді

 

 

 

 

Әркім өз образдарына еніп,

бағалау енгізеді

 

 

 

 

 

Топтарға бірін-бірі бағалауға бағыт береді.

 

1.  

Біз бүгінгі

сабақта  нені үйрендік?

2.  

 Қандай 

сұрақ бар?

3.  

Пікіріңіз....

 

 

 

 

 

Бірін-бірі

бағалап, ұсыныыстарын жеткізеді.

 

 

Коучпен кері байланысқа шығады

 

Просмотров: 424


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст