"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Иманжүсіп Құтпанұлы орта мектебі" коммуналдық мемелекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Иманжусупа Кутпанулы села Жибек жолы отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»;

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Рухани жаңғыру

15.03.2018

Рухани  жаңғыру

«Жақсы кітап – жан азығы»

 

Салематсіздерме ұстаздар , оқушылар. «Жақсы  кітап –жан  азығы»  атты байқауға, мектеп кітапханасына  хош келдіңіздер. Кітап  арабтың  «жазу» деген сөзінен  шыққан.  Кітап дүние  жүзі  көлемінде аталып  өтетін  маңызды өте  жоғары  рухани байлық  болып  табылады. 23-сәуір Дүниежүзілік кітап  күні  болып есептеледі

Кітап білім бұлағы, білім өмір шырағы .Кітап ақыл ойдын айдыны Көп жасағанан емес, көп оқығаннан  сұра

Сондықтан кітапты ұқыпты ұстай білу және уақытында тапсыру қажет. Кітап ол ең жақын досың болып саналады.

Бірінші байқауымыз оқушылардың кітап туралы өледерін тыңдайық.

9-оқушы тақпақтарын айтып береді.

Жүргізуші:  Талап қыл артық біліуге,

артық білім кітапта,

ерінбей оқып көруге деген екен Абай атамыз.

Әрбір адамның ең жақын досы кітап болуы тиіс. Кітап-өмір ұстазы. Кітап рухани құндылық деген М.Әуезов.

2.  Ал енді балалар

«Кітап- білім бұлағы» атты викториналық сұрақтарға жауап берейік.

1. Кітаптар тұрағы қалай аталады.

2. Кітаптармен жұмыс істейтін маманды қалай атайды.

3. Кітапханаға барып үнемі кітап оқитын адам қалай аталады.(оқырман)

4. Балаларға арналған қандай газет журналдарды білесіндер.

5. Мектеп оқулықтары қандай баспалардан шығарылады.(Атамұра,Алматы кітап, Мектеп)

6.Кітап басып шығарылатын жер қалай аталады.(Баспахана)

7. Кітапты жазған адам қалай аталады.(Автор)

8. Дүние жүзілік кітап күні қай күн.(23-сәуір)

Оқушыларға жеребе арқылы беру.

3.  Ал енді келесі

байқауымызда кітапханаға көп келетін, кітап сүйгіш  оқырмандарымызды   таңдаймыз. Оқырман формулярын қарай отырып,кітапты көп алған оқырманға 1,2,3 орындар жүлдесі беріледі.

4.   Бұл байқауда суретке қарап атақты адамдарды анықтап аты-жөнін айту.(сурет көрсету)

5.Жүргізуші:  Енді балалар кітапты  оқу ережелерімен танысайық.

Кітапты оқу ережесі

1.  Кітапты күнделікті үзбей оқып, дағдыға айналдыру

2.  Кітапты төсекте жатып, ас ішіп отырып оқыма.

3.  Кітап бүлінбес үшін, қаптап ал, және кітап бетерінің бұрыштарын бүктеме.

4.  Кітап бетерін жыртпа, кітапқа сурет салма,бетіне жазу жазба.

5. Әр оқушы өз өнерлерін көрсету

6.  «Болашаққа бағдар»: «Рухани жанғыру» «Тәрбие және білім» «Кітап - білім бұлағы» «Жақсы кітап- жан азығы»                      

Кітап – білім  бұлағы Қазақстан халқының көпұлтты мәдениетін дамытуға ықпал ететін, ұлттық рухани зияткерлік серпінісінің құралы ретінде балалар мне жастарды оқуға тарту.

                             Тәрбие  және білім

 

Мақсат:  Біріңғай ұлттың бәсекеге қабілетті, мықты шығармашылық, патриоттық және жобалай алатын тұлға табысты болашақтың іргетасы тәрбие мне білім болып табылады. Өлкетану – оқушыларды рухани құндылықтарға және

тәжрибелік бағдарлау мақсатында өлкетану білімі. Отаным – тағдырым  Рухани адамгершілік және әлеуметтік құндылықтар ретінде жастарды азаматтылықты, патриттықты дамыту, қоғам өміріндегі әр түрлі салаларда олардың

белсенді ашылуына кәсіби маңызды білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Саналы азамат-   Мүмкіндіктеріне,қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығын дамыту талаптарын жәен болашағын есепке ала отырып,қызмет саласын ерікті таңдау жағдайында кәсіби өзін анықтау мақсатында оқушыларды кәсіби бағдарлаумен қолдау.

     Рухани жаңғыру идеясын жүзеге асыру барысындағы атқарылған жұмыстар туралы мәлімет. Бала тәрбиесі- қоғам дамуының қандай сатысы болмасын мәнін жоймайтын, әрдайым ізденіс пен жауапкершілікті қажет ететін мәнгілік

мәселе. Халқымыздың біртуар ұлы М.Ғабдулин: «Тәрбие мәселесі-мектеп өмірінде ешқандай маусымды, үзіліс дегенді білмейді, үздіксіз жүргізілетін әрі қоғам мен жеке тұлғаның арақатынасын қамтамасыз ететін басты жүйе. Мектеп тәрбиеленушісіне тәрбие алуға мектептегі педогогикалық процес,сыныптан тыс сабақтар, мектептен тыс қарым- қатынас, орта ықпал етеді. Тәрбиеленуге ықпал ететін адамдар. Тәрбие жұмысы мектептін білім алушыларының өзіндік қалыптасуы мен тұлғалық бекінуіне сай жағдайлар жасайды, азаматтық жетілуі мен мәдени өсуіне, шығармашылық тұрғыда қалыптасуына ықпал етеді.Себебі бала өмір сүру үрдісінде тек дене бітімі мен психикалық тұрғыда дамымайды, сонымен қоса, әлеуметтік тұрғыда жетіледі. Оның барлық тұрғыда дамуы қоршаған соцйумы мен мектеп жасындағы әлеуметтік қарым-қатынасты ғана көрінбейді сонымен қоса «үлкен өмірге аяқ басқандағы» жалпы қоғаммен қарым – қатынасынан байқалады. Осы қарым-қатынастын сапасы-тәрбие жүйесінің нәтижесі.

  Н.Ә.Назарбаев

«Туған жерге, оның мәдениеті мен салт-дәстірлеріне

айрықша іңкәрлікпен ат салысу-шынайы патриотизмнің маңызды көрністерінің бірі»

«Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыр» атты мақаласынан.

     Ал енді қымбатты балалар , кітап бәріңнін де мәнгі сенімді достарын, серіктерін болсын.Кітапты көп оқитын оқырмандар көбейе берсін.

 

              Білімді сүйсең, кел күн сайын осында

              Кітап сенің айналады досыңа

              Талаптансаң үйренуге құмартып

              Кел, жас дос, ізденейік қосыла.         

                      

                     

 

Просмотров: 493


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст